een raar weekje

Deze week is wat anders dan de rest van de weken. Ik heb namelijk vakantie en op dit moment zit ik in een jeugdherberg in soest voor drie dagen en het leek me leuk om jullie mee te nemen in mijn korte vakantie avontuur, ook ben ik zaterdag jarig dus ik ga deze week een my life in picture doen.Eigenlijk ben ik al begonnen want het is ten slotte al dinsdag middag en als ik het leuk vindt om te doen ga ik misschien wel elke week een life in picture doen 

dus deze week komt er als volgt uit te zien

Dinsdag (vandaag dus) : een raar weekje

Vrijdag : 10 tips voor 

Zondag: my life in picture #1 

XXX Sanne 

Geef een reactie

