het project gaat door

Ik heb besloten dat het project door gaat maar iets anders dan ik had verwacht, het project is vanaf vandaag begonnen

Wat gaat er veranderen:

  • er komen video’s bij op het youtube kanaal sanne’s style
  • er komt dus of een video of een geschreven artikel
  • vaste upload tijden: dinsdag om 15:00 en op vrijdag om 14:00
  • emens (hier komt dinsdag info over)

ik hoop dat ik het nu echt ga vol houden met blijven bloggen, ik heb er veel zin in een ik hoop natuurlijk ook om hier mee wat meer lezers mee te krijgen alleen is dat niet het belangrijkste het belangrijkste is dat ik het leukt vindt om te doen

xxx Sanne

Geef een reactie

