welkom bij sanne’s style

hoi iedereen

iemand die mijn vorige berichten heeft gelezen (ze zijn nu verwijderd) weet iets over mij maar de gene die mijn vorige berichten niet heeft gelezen leert mij pas net kennen

Dit ben ik:

ik heb lang blond haar en blauwe ogen, ik ben niet erg groot maar ook niet klein en ik weeg niet erg veel ben redelijk dun en helaas heb ik niet de perfecte tanden maar gelukkig zijn er tegenwoordig beugels en ik krijg gelukkig een beugel alleen dat kan nog wel even duren

Mijn hobby’s

1.paardrijden

ik zit al vijf jaar op paardrijden en al vijf jaar rij ik al op de zelfde manege en ik ga al vijf jaar met plezier naar de manege alleen zijn er soms wel wat momenten geweest dat ik niet wou en zelfs een keer wou ik stoppen maar gelukkig heb ik dat niet gedaan

2.lezen

ik hou er van lezen het maakt niet uit of het een blog artikel is of een boek als het maar een leuk verhaal is

3.schrijven

ik heb vaak ook leuke idee om een verhaal te schrijven meestal komt mijn inspiratie van een film die ik heb gezien of een boek dat ik gelezen heb

4. toneel spelen

ik vind het ook super leuk om toneel te spelen ik kan me soms helemaal in leven in een rol. Op de basisschool hadden we elk jaar een voorstel dat we moest op voeren voor de hele school ik heb vaak voor oma gespeeld en dat vond ik geweldig. In groep 8 heb ik de balkon scene van Romeo en Julia gespeeld en ook nog het bekende stukje van de titanic

en nog veel meer

ook hou ik van creative bezig te zijn en blogs te lezen, ik ben 12 jaar jong ik wordt in oktober 13 meer info volgt je mag me alles vragen maar op sommige geef ik geen antwoordt

                                                    xxx Sanne

Geef een reactie

